jueves, 9 de febrero de 2012

ENDEVINA QUÍ PARLA...


"Un dia vaig anar a la vora del riu Gave a recollir llenya amb dues nenes. De seguida vaig sentir com un soroll. Vaig mirar a la prada, però els arbres no es movien. Vaig alçar llavors el cap cap a la gruta i vaig veure una dona vestida de blanc, amb un cinturó blau cel i sobre cadascun dels seus peus una rosa groga, del mateix color que els comptes del seu rosari. Creient-me enganyada, em vaig refregar els ulls, però aixecant-los, vaig veure de nou a la jove, que em somreia i em feia senyals que m'acostés."

"Llavors s'em va acudir resar i vaig ficar la mà a la butxaca per buscar el meu rosari. Em vaig agenollar. Vaig veure que la jove es senyava ... Mentre jo resava, ella també anava passant els comptes del seu rosari. Finalitzat el rosari, em va somriure de nou, es va elevar una mica i va desaparèixer. Aquella Senyora no em va parlar fins a la tercera vegada ...


BERNARDETTE SOUBIROUS

0 comentarios:

"Magical Template" designed by Blogger Buster